Saturday, January 5, 2019

PENGALAMAN 2 BULAN BERNIAGA DI #SHOPEE


Secara jujurnya saya mula belajar selok-belok di Shopee pada pertengahan bulan oktober 2018. Khatam habis-habisan dan setup kedai ambil masa lebih kurang 2 minggu macamtu lah. (Seminggu cukup kot rasanya. Tapi sibuk dengan benda lain. 😅)

Mula betul-betul niaga di Shopee bulan november 2018. Alhamdulillah dapat buat sales dekat Shopee RM700. Boleh tengok gambar yang saya share dekat bawah. Syukurrr... Ok la tu, 1st try kan. #Newbie. Haha Alhamdulillah 😍



Next bulan december 2018 (bole refer tarikh di gambar) saya buat ja sebijik macam apa yang coach ajar. Alhamdulillah. Terkejut jugak hasilnye.. hee 😍 Tak sangka saya dapat byk sale meroket dari bulan sebelumnya.
RM3,488.00 + RM2,381.31 = RM5,869.31
(Tetiba rasa teruja nak tahu apa result hujung bulan Jan 2019 nanti 😆)

Ongoing Order ni Maksudnye Abam Posmen tengah bawak motor nak deliver parcel ke customer. Hehehe...kononye lah. Saje gurau. 🤭

Complete Order maksudnye customer dah dapat parcel diorang. Alhamdulillah 😍 TQ shopee memudahkan saya. 😙



Tips&Tricks coach ajar kadang-kadang ada yang ter miss sebab tak sempat nak layan, sibuk dgn kerja ofis. Last² saya set alarm di henfon sebab tak nak ada yg miss 😆

Untung di shopee ni dapat la bantu saya buat beli pampers anak and barang dapur sikit. Saya buat part time je.

Kemonnn...saya bole buat. Awak pon mesti boleh. Benda dah ada. Cuma buat dan konsisten. In sya Allah. 😊
Ada yang Nak tak? 😎

Nak cuba, Tapi takde barang nak jual? Boleh ja join, nanti bole jadi dropship under coach. Jual barang category Home&Living. Tak perlu modal jd dropship. Tolong iklankan je. Pos semua tak perlu fikir. Team Coach akan uruskan. 😎

Now  dah2019, saya percaya ramai yang dah tanam azam baru, dengan cara ni mungkin boleh tercapai azam baru awak. Jom lah!! 💪😙

Berminat nak join boleh klik link bawah ni 👇
Cepat laa klik...menyesal nanti tak tak tahu. 🤭

>>> JIKA BERMINAT BOLEH KLIK SINI <<<

No comments:

Post a Comment