Thursday, January 31, 2019

PENGALAMAN 3 BULAN BERSAMA SHOPEE
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ingat tak post saya yang sebelum ni?  Saya cerita pengalaman saya sendiri bersama Shopee. Dekat link bawah ni 😊👇

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10217621934797785&id=1161085099&_rdr

Saya cakap duit untung as Part Time Shopee ni "dapatla beli Pampers anak dan Barang Dapur."
Sekarang saya tengah bayangkan bapa banyak pampers dalam rumah nanti
🤣🤣🤣🤣

dan saya juga ada cakap sangat teruja nak tunggu hujung bulan Januari 2019 ni, apa result yang saya akan dapat.

Yes!!! Saya sangat teruja giler!!! Baru bulan ke-3 saya dah hit Rm12k+ sales. Saya kira² target nak dapat Rm10k, Alhamdulillah Allah bagi bonus sikit. Bukan sikit la. Byk juga bonus tu. Syukurr 😊🤲


Saya mohon maaf pada kalian kalau ada yang rasa kurang selesa dengan gambar hasil jualan saya ni. 🙏 Saya bukan nak menunjuk²..

Kalau saya tak tunjuk macam ni, kalian mungkin kata saya  cakap kosong dan tak nak percaya. Bila ada bukti yang macam ni baru orang rasa yakin nak belajar Shopee. Betul tak? 😍

Anggap la saya nak tarik tangan awak, kita belajar sama². Saya nak bantu bagi mereka yang nak belajar dan berubah.  💪😁

Yuran belajar Kelas Shopee Rm79 ja. Dengan hasil jualan macam ni sekejap ja dah cover. Sedangkan setiap bulan saya bole buat untung. Sangat la murah yuran tu. Tak setanding dengan hasil yang saya dapat. Dalam 3 bulan je pulak tu.

TQ to my Coach yang ajarkan saya. Semoga beliau dimurahkan rezeki. Aminn...🤲

Sapa nak join Kelas Shopee 8 & 9 FEB ni komen "NAK". Saya nak bagi lagi harga DISKAUN!!!! Nanti saya bagi details.

Ada orang bertanya kepada Jack Ma, "Apakah Rahsia kejayaan kamu?"
Dia berkata "Sangat mudah..Saya buat (bertindak) semasa kamu hanya memerhati."

Awak nak perati je kee? 🤭 Hehe...

Assalamualaikum wbt.. 🌹

#kelasshopeeonline
#kelasshopee
#shopeeclass

No comments:

Post a Comment